فیلم پلی اتیلن ایزوگام چیست؟


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



ایزوگام یاغمور به علت کیفیت بالا و با تجربه چندین ساله موفق به کسب نشانه استاندارد بین المللی شده است. همچنین نمایندگی معتبر این شرکت در اردبیل دارای سابقه ۲۰ ساله میباشد که مجهز به مهندسی دقیق درباره بام/ زندگیتان را تضمین کنید. حاجی زاده ۰۹۱۴۴۵۳۸۱۸۹

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ایزوگام یاغمور و آدرس izogamardabil1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 311
بازدید کل : 53682
تعداد مطالب : 465
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1


آمار مطالب

:: کل مطالب : 465
:: کل نظرات : 13

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 7

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 8
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 8
:: بازدید ماه : 311
:: بازدید سال : 3339
:: بازدید کلی : 53682

RSS

Powered By
loxblog.Com

ایزوگام

فیلم پلی اتیلن ایزوگام چیست؟
دو شنبه 10 اسفند 1394 ساعت 11:32 | بازدید : 835 | نوشته ‌شده به دست فرهاد حاجی زاده | ( نظرات )

لایه ای بسیار نازک از پلی اتیلن می باشد و فیلم پلی اتیلن ویژه ایزوگام برای جلوگیری از چسبیدن لایه ها به یکدیگر در زمان رولینگ ایزوگام به کار می روند دارای ضخامت 30 الی 50 میکرون و عرض 105 سانتیمتر می باشد .
 

فیلم پلی اتیلن ایزوگام چیست؟

لایه ای بسیار نازک از پلی اتیلن می باشد و فیلم پلی اتیلن ویژه ایزوگام برای جلوگیری از چسبیدن لایه ها به یکدیگر در زمان رولینگ ایزوگام به کار می روند دارای ضخامت ۳۰ الی ۵۰ میکرون و عرض ۱۰۵ سانتیمتر می باشد .

پلی اتیلن چیست؟

پلی اتیلن یا پلی اتن یکی از ساده‌ترین و ارزانترین پلیمرها است. پلی اتیلن جامدی مومی و غیر فعال است. این ماده از پلیمریزاسیون اتیلن بدست می‌آید و بطور خلاصه بصورت PE نشان داده می‌شود. مولکول اتیلن دارای یک بند دو گانه C=C است. در فرایند پلیمریزاسیون بند دو گانه هر یک از مونومرها شکسته شده و بجای آن پیوند ساده‌ای بین اتم‌های کربن مونومرها ایجاد می‌شود و محصول ایجاد شده یک درشت‌مولکول است.

انواع پلی اتیلن

طبقه‌بندی پلی اتیلن‌ها بر اساس دانسیته آنها صورت می‌گیرد که در مقدار دانسیته اندازه زنجیر پلیمری و نوع و تعداد شاخه‌های موجود در زنجیر دخالت دارد.
چگالی انواع پلی اتیلن ها در محدودهء ۰/۹۱۰ تا ۰/۹۶۵ دارد و علت اینکه آن را تا سه رقم اعشار ذکر می کنند این است که ۰/۰۰۳ تغییر در چگالی باعث تغییر قابل توجه ای در ویژگی ها می شود. به طور کلی با افزایش چگالی، خطی بودن، سفتی ، دمای نرم شدن، شکنندگی و تمایل به ترک برداشتن افزایش می یابد که این میزان چگالی در پلی اتیلن های ورق های کامپوزیت پرمیوم باند در حد مطلوبی (بین ۰٫۹۱ و ۰٫۹۳) می باشد.
لیاف پلی پروپیلن که از طریق پلیمریزاسیون پروپیلن به صورت یک پلیمر خطی تهیه می گردند و به اختصار پ-پ نامیده می شوند بعد از پیدا شدن کاتالیست زیگلرناتا تولید شدند این کاتا لیست تولید پلی پروپیلن ایزو تاکتیک که قادر به متبلور شدن می باشد را امکان پذیر ساخت .
این الیاف در سال ۱۹۶۰در ایتالیا با نام تجاری مراکلون به صورت صنعتی تولید شده وبه بازار عرضه گردیدند . خصوصیات پروپیلن باعث رشد سریع آن در سطح بین المللی گردید وبعد از مدتی نسبتاً کوتاه ، پلی پروپیلن توانست از نظر مقدار تولید، چهارمین مقام را بعد از پلی استر ، نایلون وآکریلیک کسب نماید .
عدم امکان رنگررزی الیاف پروپیلن به روشهای متداول برای دیگر الیاف ، باعث جلو گیری از رشد بیشتر این لیف مصنوعی گردیده است.
تولید الیاف پلی پروپیلن
ماده اولیه تولید الیاف پلی پروپیلن را پروپیلن(۳CH2=CHCH)تشکیل می دهد که به صورت یک تولید جانبی در تولید اتیلن به روش شکستن مولکول نفت درصنعت پتروشیمی شکل می گیرد .گازهای مابع حاوی پروپیلن ، دیگر ماده این منبع را تشکیل می دهند .

پلی پروپیلن از پلیمریزاسیون پروپیلن در شرایط دما و فشار نسبتاً ملایم ودر حضور کاتالیست معروف زیگلر – ناتا انجام می شود . وجود این کاتالیست ، پلیمری به صورت ایزوتاکتیک را تشکیل می دهد که قادر به متبلور شدن تا حدود ۹۰ درصد می باشد .
دیگر فرمهای آتاکتیک وسیندو تاکتیک پلی پروپیلن دارا ی خواص مناسب جهت تشکیل الیاف نمی باشند . با توجه به شرایط سرد شدن ، ساختار بلورین پلی پروپیلن دو شکل متفاوت پیدا میکند . چنانچه پلی پروپیلن مذاب سریعاً سرد گردد ، ساختار بلورین پایدار که پاراکریستالین و یاسمکتیک نام دارد شکل می گیرد .
چنانچه پلی پرو پیلن مذاب به آرامی سرد گردد . ساختار بلورین معروف به منوکلینیک بوجود می آید.حرارت دادن پلی پروپیلن ازنوع پاراکریستالین به بیش از ۸۰ درجه سانتیگراد باعث تغییر ساختار بلورین آن به شگل منوکلینیک می گردد
سبک بودن پلی اتیلن وپلی پروپیلن از آب وهمچنین عدم جذب آب توسط این الیاف ودر نتیحه عدم تغییر در خواص مکانیکی انها بر اثر تماس با رطوبت از خصوصیات بارز این دو نوع لیف در مقایسه با الیاف دیگر است.
کاربرد پلی اتیلن
پلی‌اتیلن کاربرد فراوانی در تولید انواع لوازم پلاستیکی مورد استفاده در آشپزخانه و صنایع غذایی دارد. از LDPE در تولید ظروف پلاستیکی سبک و همچنین کیسه‌های پلاستیکی استفاده می‌شود. HDPE ، در تولید ظروف شیر و مایعات و انواع وسایل پلاستیکی آشپزخانه کاربرد دارد. در تولید لوله‌های پلاستیکی و اتصالات لوله‌کشی معمولا از MDPE استفاده می‌کنند.

از فیلم های پلی اتیلنی برای بسته بندی مواد غذایی، البسه، کیسه های پلاستیکی، فیلم های محافظ درکاربردهای ساختمانی، عایق های رطوبت، گلخانه ها، پوششهای صندلی اتومبیلهای نو، تارپولین ها و غیره استفاده کرد. از کاربردهای دیگر آن می توان به استفاده از آن در عایق های الکتریکی کابلها وسیمها، ظروف خانگی، قطعات مختلف مصرفی در صنایع خودروسازی، قطعات تزریقی، انواع لوله ها، مخزنهای نگهداری مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی و از پودر آن برای بهبود خواص مختلف رزین های گرمانرم و گرماسخت و غیره اشاره کرد. در شکل زیر کاربرد گونه های مختلف پلی اتیلن ارائه شده است.

 فیلم پلی اتیلن ویژه ایزوگام برای جلوگیری از چسبیدن لایه ها به یکدیگر در زمان رولینگ ایزوگام به کار می روند دارای ضخامت ۳۰ الی ۵۰ میکرون و عرض ۱۰۵ سانتیمتر می باشد .

لایه ای بسیار نازک از پلی اتیلن می باشد و فیلم پلی اتیلن ویژه ایزوگام برای جلوگیری از چسبیدن لایه ها به یکدیگر در زمان رولینگ ایزوگام به کار می روند دارای ضخامت 30 الی 50 میکرون و عرض 105 سانتیمتر می باشد . لایه ای بسیار نازک از پلی اتیلن می باشد و فیلم پلی اتیلن ویژه ایزوگام برای جلوگیری از چسبیدن لایه ها به یکدیگر در زمان رولینگ ایزوگام به کار می روند دارای ضخامت ۳۰ الی ۵۰ میکرون و عرض ۱۰۵ سانتیمتر می باشد .

فویل آلومینیومی ویژه ایزوگام چیست ؟؟؟؟

عمر مفید ایزوگام تابع چه پارامترهایی می باشد





:: برچسب‌ها: ایزوگام یاغمور ایزوگام مرطوب ایزوگام خوب ایزوگام بین مللی ایزوگام با کیفیت عالی ایزوگام مرغوب , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست